تشکر مدیرعامل پدیده از نمایندگان مجلس برای پیگیری مشکلات پدیده

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
شنبه - 7 ژانویه 2017

در پی تعیین تکلیف پایان کار پدیده شاندیز صورت گرفت:

تشکر مدیرعامل پدیده از نمایندگان مجلس برای پیگیری مشکلات پدیده

مدیرعامل پدیده با ارسال پیامی از پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی که پیگیر حل مشکل پدیده بودند تشکر کرد

متن کامل این پیام که برای اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی و همچنین اقایان قاضی پور ، نماینده ارومیه و کواکبیان نماینده تهران در مجلس ارسال شده است، به شرح ذیل است:

ارزش و اعتبار کارها به نسبت اهمیت و تأثیر فردی و اجتماعی سنجیده می‌شود و بر اساس معارف دینی هر کس اثر نیکی را بنیان گذارد ، نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند مأجور خواهد بود.

به‌پاس قدردانی و حق‌شناسی از حضرت‌عالی که با تلاش و جدیت و دلسوزی هر چه تمام‌تر ، در رفع مشکلات شرکت پدیده و به‌ویژه در اخذ پایانکارمجموعه عظیم تجاری و اداری اهتمام ورزیده‌اید به نمایندگی از هیئت‌مدیره محترم و انبوه سهامداران و ذینفعان عزیز ، صمیمانه‌ترین درودها و تحیات را به محضرتان ابراز می‌دارم .

یقیناً برکات ناشی از تحقق این مهم که ایجاد انگیزه و بازگشت اعتماد عمومی ، از جنبه مشارکت مردمی و احیای فرهنگ اقتصاد مقاومتی، بخش کوچکی از آن بشمار می‌رود ، لوح زرین دیگری است که به کارنامه افتخاراتتان افزوده‌شده است .

ضمن تقدیر تصاویر پایان کار موصوف ، توفیقات روزافزون شمارا در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) ، به‌منظور خدمتگزاری به مردم عزیز که سزاوار شایسته‌ترین خدمات ، از درگاه ایزد متعال خواهانم .

امیدوارم با تداوم مساعدت‌های حضرت‌عالی و مسئولان محترم نظام ، شاهد رفع سایر مشکلات این مجموعه در آینده نزدیک باشیم .


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۹
برچسب ها: