خلا بین روستائیان و مسوولین باید توسط شوراهای روستا و دهیاری ها پر شود

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 17 ژانویه 2017
خلا بین روستائیان و مسوولین باید توسط شوراهای روستا و دهیاری ها پر شود

نماینده مردم تربت حیدریه ، زاوه و مه ولات گفت: متاسفانه بین مردم روستاها و مسوولین خلا ایجاد شده و باید توسط دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها پر شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده تربت حیدریه، زاوه و مه ولات، دکتر سعید باستانی در جمع مردم گرماب بخش رخ تربت حیدریه گفت: دهیاری ها باید قوانین مردبوط حوزه روستایی را یاد بگیرند و در راستای حل مشکلات روستاها مردم را راهنمایی کنند.

وی افزود: آگاه نبودن دهیار به حوزه مدیریتی خود باعث سردرگمی مردم روستا شده که بعضا این سردرگمی هزینه زیادی در بر دارد.

باستانی مطالبه گری را از کارهای اصلی مسوولین و نماینده دانست و گفت: این مطالبه گری نباید تند شود بلکه باید در راستای حل مشکلات مردم منطقه مطرح گردد.

وی به مشکلات حوزه گاز روستای گرماب اشاره کرد و گفت: طبق قانون وزارت نفت، سهم هر خانوار از گاز ۶۰ میلیون ریال است، که با توجه به افزایش سقف جمعیتی منطقه ممکن است به ۷۰ میلیون ریال نیز برسد، اما این میزان جوابگوی نیاز منطقه با توجه به رشد جمعیتی نیست.

نماینده مردم تربت حیدریه ، زاوه و مه ولات گفت: پیگیر حل مشکل گاز روستای گرماب هستیم، طرح و نقشه آماده بوده اما اجرای صحیح آن نیازمند زمان است.

باستانی به مشکل آب این منطقه اشاره کرد و گفت: احداث منبع آب به ازای ۱۵۰ خانوار در ۱۰ سال گذشته اشتباه بوده و باید اصلاح شود، که در خصوص حل این مشکل نیز پیگیر هستیم.

وی افزود: تسهیل در پروانه ها در مباحث زمین، طرح های هادی و… را مردم باید از طریق نماینگان و شوراهای روستا پیگیر شوند.photo_2017-01-18_22-21-22


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸۹
برچسب ها: