باستانی در تشریح جلسه کمیسیون صنایع مجلس با وزیر صنعت مطرح کرد: قاضی پور از پاسخ نعمت زاده قانع نشد/ اقناع پور ابراهیمی و رضایی منوط به دریافت گزارشات بیشتر شد

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 31 ژانویه 2017
باستانی در تشریح جلسه کمیسیون صنایع مجلس با وزیر صنعت مطرح کرد: قاضی پور از پاسخ نعمت زاده قانع نشد/ اقناع پور ابراهیمی و رضایی منوط به دریافت گزارشات بیشتر شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم کرمان و جهرم، قانع شدن از پاسخ وزیر صنعت، معدن و تجارت را به به برگزاری جلسه با مسئولان این وزارتخانه در روزهای آینده منوط کردند.

201606107927018345_Orig

سعید باستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره نشست عصر امروز (سه شنبه ۱۲ بهمن ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،گفت:‌ در جلسه امروز کمیسیون سئوالاتی از محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت مطرح شد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: از میان سئوالات مطرح شده سئوال محمدرضا پورابراهیمی، نماینده کرمان در رابطه با علت عدم قیمت گذاری گنداله و آهن اسفنجی و همچنین دلیل خروج معاملات پتروشیمی از بورس کالا بر اساس قیمت های جهانی مطرح شد.

وی افزود: سئوال نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه نیز در خصوص علت عدم اجرای طرح جامع مس سونگون بود.

باستانی خاطرنشان کرد: سئوال دیگری که در این جلسه مطرح شد، سئوال محمدرضا رضایی کوچی، نماینده مردم جهرم در خصوص نقش وزارت صنعت، معدن و تجارت در تصادفات جاده ای با توجه به میزان تصادفات بود.

وی با بیان اینکه نادر قاضی پور از پاسخ وزیر به سئوال خود قانع نشد، افزود: سئوالات آقایان پور ابراهیمی و رضایی منوط به برگزاری جلسه و دریافت گزارشاتی از سوی مسئولان وزارت صنعت شد و مقرر گردید که پس از برگزاری این جلسه این نمایندگان درباره قانع شدن یا نشدن خود از پاسخ وزیر با تاخیر به کمیسیون صنایع پاسخ دهند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در بخش دیگری از جلسه کمیسیون صنایع کلیات اصلاحات طرح حمایت از هنرمندان و صنعت گران صنایع دستی مجدد اصلاح شد و با رای مثبت کمیسیون همراه شد که در مرحله بعدی تقدیم هیئت رئیسه خواهد شد تا در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

 


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹۰
برچسب ها: