نباید مطالبه گری و پاسخ در آموزش و پرورش رسانه ای شود

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
یکشنبه - 5 فوریه 2017
نباید مطالبه گری و پاسخ در آموزش و پرورش رسانه ای شود

نباید مطالبه گری و پاسخ در آموزش و پرورش رسانه ای شود نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات گفت: مطالبه گری و پاسخ در رسانه ها بوده و با ادبیات نامناسب مشکلات معیشتی فرهنگیان مطرح می شود که قابل پذیرش نیست.

 

426329787_241067_15909128916743103583

نباید مطالبه گری و پاسخ در آموزش و پرورش رسانه ای شود
نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات گفت: مطالبه گری و پاسخ در رسانه ها بوده و با ادبیات نامناسب مشکلات معیشتی فرهنگیان مطرح می شود که قابل پذیرش نیست.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم تربت حیدریه، دکتر سعید باستانی در جمع اعضای پارلمان معلمان شهرستان افزود: چرا باید مطالبات فرهنگیان به شیوه ای نامطلوب و با ادبیات نامناسب رسانه ای شود و وضعیت معلمان را بد نمایش دهند.
وی تصریح کرد: دادن حق معلمان نباید رسانه ای شود چراکه دادن مطالبات وظیفه دولت است.
باستانی پارلمان معلمان را حدواسط بین مدیران و مسئولان عنوان کرد و افزود: برخی مسئولین در حوزه آموزش و پرورش به قدری درگیر روزمرگی و قوانین اداری می شوند که فراموش میکنند معلم هستند و باید هر چنگاهی کسی با دیدگاه معلم به قضایا نگاه کرده و مسائل را به آنها منتقل کند.
وی گفت: پارلمان معلمان میتواند بسیار تاثیر گذار باشد در صورتیکه روی کارهای و برنامه های خود متمرکز باشد.
نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات بیان کرد: انتقال اطلاعات، قوانین و به روز کردن فرهنگیان  نیاز است توسط اعضای پارلمان معلمان صورت گیرد.
باستانی افزود: بسیاری از فرهنگیان با قوانین و مقررات حوزه آموزش و پرورش آشنا نیستند، این اطلاع رسانی ها اگر جدی تر باشد خیلی میتواند مفید باشد.
وی گفت: همه ما به کمبود بودجه آموزش و پرورش اذعان داریم و میدانیم که بودجه ۳ درصد جوابگوی نیاز آموزش و پرورش کشور نیست و باید حداقل به ۵ درصد برسد، اما متاسفانه در بودجه امسال هم به آن نرسیده ایم.
باستانی با اشاره به جمع بندی برنامه ششم توسعه در مجلس گفت: انتظار داشتیم از حوزه آموزش و پرورش پیشنهادی در خصوص این برنامه در شهرستان داده شود، که متاسفانه عملی نشد و کسی در این حوزه پیگیر نبود.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نمایندگان مجلس در برابر موضوعاتی که ادارات و نهاد ها می دهند پیگیری می کند ، که متاسفانه این گرا دادن ها در شهرستان کم رنگ است.


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷۵
برچسب ها: