بهره برداری از روکش آسفالت محور اصلی چخماق تا باخرز با حضور مهندس نصری مدیر کل راهداری و حمل نقل استان و دکتر سعید باستانی

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 7 فوریه 2017
بهره برداری از روکش آسفالت محور اصلی چخماق تا باخرز با حضور  مهندس نصری مدیر کل راهداری و حمل نقل استان و دکتر سعید باستانی

دوبانده کردن محور دولت آباد – تربت حیدریه در اولویت کاری نماینده

429820703_82989_14428542156760910917

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس گفت: دوبانده کردن محور دولت آباد – تربت حیدریه در اولویت کاری قرار گرفته که باید به انجام برسد.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس، دکتر سعید باستانی در مراسم بهره برداری از روکش آسفالت محور اصلی چخماق تا باخرز گفت: راه زاوه از راه های پر خطر شهرستان محسوب می شود که علیرغم کمک های استان در خصوص علائم و خط کشی جاده ، هنوز مطلوب نبوده و جای کار دارد.
وی افزود:  راه اصلی این شهرستان در حال بهسازی بوده که تا روستای قلعه نو ادامه خواهد یافتو در سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.
باستانی گفت: تردد بسیار در فصل برداشت زعفران ، عبور بونکر های کارخانه سیمان زاوه ، این مسیر را از مسیر های پر تردد شهرستان مطرح کرده که نیازمند دو بانده شدن است.
نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس گفت: دو بانده کردن مسیر رشتخوار – چخماق – فریمان نیز  در دستور کار قرار گیرفته و پیگیر اخذ ماده ۲۱۵ برای این امر هستیم.

 


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹۱
برچسب ها: