نماینده مردم تربت حیدریه: شعار مرگ بر آمریکا رمی جمرات انقلاب اسلامی است

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
جمعه - 10 فوریه 2017
نماینده مردم تربت حیدریه: شعار مرگ بر آمریکا رمی جمرات انقلاب اسلامی است

نماینده مردم تربت حیدریه: شعار مرگ بر آمریکا رمی جمرات انقلاب اسلامی است

نماز جمعه (Copy)

به گزارش روابط عمومی سعید باستانی جمعه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن تربت حیدریه اظهار کرد: این شعار یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است و مردم ایران همچنان به این شعار محوری معتقد و پایبند هستند.
وی با بیان اینکه این شعار همیشه سال و بخصوص در آیین های سالگرد انقلاب اسلامی سرداده می شود، گفت: تفکری که در پشت این شعار نهفته، تبیین کننده شعارهای ‘نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی’ است.
باستانی افزود: اعتقاد به این شعارها بدان خاطر است که در سال ۵۷ مردم ایران با آغاز حرکت انقلابی خود علیه رژیم ستمشاهی در واقع قصدشان پشت کردن به تفکرات حاکم و رایج غربی و پشت کردن به حاکمیت تفکری بود که غربیان سر داده بودند و آن پایان جهان در زیر سایه تفکر لیبرال دمکراسی غربی بود.
وی بر ضرورت ترسیم اهداف مشترک مردم و مسئولان تاکید و اظهار کرد: مردم ایران در سال ۵۷ برای رسیدن به آرمان هایی مبارزه خود را آغاز کردند که در راس آن تحقق شعار ‘استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی’ بود.
باستانی افزود: مقایسه نمودارهای پیشرفت و تحولات اقتصادی سال ۹۴ در مقایسه با سال ۵۷ همگی نشان از سیر صعودی در سایه نظام اسلامی دارد، اما با این حال هنوز به طور کامل نتوانسته ایم به تمام اهداف انقلابی خود نایل آییم که در این بین آنچه ما را از شعارهای انقلاب دور می کند، اختلاف بین مسئولان است.
وی با بیان اینکه تریبون های عمومی مکان مناسبی برای طرح اختلافات و مشکلات بین مسئولان نیست، گفت: شایسته است برای حفظ اعتماد مردم به نظام چنین مباحثی در خلوت مطرح شود تا زمینه بی اعتمادی مردم به مسئولان را فراهم نیاورد.
به گزارش ایرنا راهپیمایی ۲۲ بهمن در تربت حیدریه امروز با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم این شهرستان از محل میدان بسیج تا مسجد جامع، مکان برگزاری آیین نماز جمعه، برگزار شد.
با وجود هوای بسیار سرد و شرایط نامساعد جوی، اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان اعم از پیر و جوان، مرد و زن، بعضا به همراه کودکان خردسال خود، با مشارکت در این همایش بزرگ ملی، بار دیگر با آرمانهای انقلاب، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷۶
برچسب ها: