دکتر باستانی نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس: تبلیغات روند حل مشکلات پدیده را تسهیل می کند

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
جمعه - 10 مارس 2017
دکتر باستانی نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس:  تبلیغات روند حل مشکلات پدیده را تسهیل می کند

نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات ریشه ای پدیده حل شده است، گفت: تبلیغات ادامه روند حل مشکلات اندک موجود را تسهیل خواهد کرد.

به گزارش سایت اخبار پدیده، سعید باستانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در حال حاضر پدیده در مسیر درست قرار گرفته و مشکلات مهم و ریشه ای پروژه حل شده است و تبلیغات روند حل مشکلات اندک موجود را تسهیل خواهد کرد و چرخ پدیده را به گردش می اندازد.

ماینده مردم تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای مثال در حال حاضر تبلیغات کوکاکولا در تمامی رسانه های جهان انجام می شود اما آیا واقعا کسی در جریان مضرات نوشابه نیست، و یا روزانه هزاران برند شوینده در رسانه ها اعلام می کنند که بهترین هستند اما آیا واقعا این حقیقت دارد؟

وی ادامه داد: در مورد پدیده نیز باید گفت در گذشته با وجود تخلفات این پروژه تبلیغات صورت می گرفت و مردم به رسانه ملی اعتماد کردند اما باید توجه داشت که در نهایت این مردم هستند که باید تصمیم بگیرند و حق پرسش گری دارند.

باستانی با اشاره به اینکه در حال حاضر که مشکلات پدیده حل شده است، تصریح کرد: نفس تبلیغات در شرایط کنونی اتفاق بسیار مثبت و خوشایند است تا مردم بدانند مشکلات حل شده و پروژه راه خواهد افتاد.


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳۹
برچسب ها: