سعید باستانی: لغو ممنوعیت شماره‌گذاری خودروهای پرمصرف انگیزه خودروسازان را از بین می‌برد/هزینه اضافه مصرف سوخت خودروهای پرمصرف برابر با رقم نوسازی صنعت کشور است

دسته: صنعت و تجارت
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 12 اکتبر 2017

سعید باستانی:
لغو ممنوعیت شماره‌گذاری خودروهای پرمصرف انگیزه خودروسازان را از بین می‌برد/هزینه اضافه مصرف سوخت خودروهای پرمصرف برابر با رقم نوسازی صنعت کشور است.

 

سعید باستانی:
لغو ممنوعیت شماره‌گذاری خودروهای پرمصرف انگیزه خودروسازان را از بین می‌برد/هزینه اضافه مصرف سوخت خودروهای پرمصرف برابر با رقم نوسازی صنعت کشور است

✅سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: اگر خودرویی در صدکیلومتر ۲ لیتر اضافه مصرف کند طبق آمار با محاسبه آن طبق خودروهای موجود عددی که به‌دست می‌آید برابر با هزینه نوسازی صنایع کل کشور است.

⭕️سعید باستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص لغو ممنوعیت شماره گذاری خودروهای پرمصرف، اظهار داشت: هیچ توجیهی برای این کار وجود ندارد، زمانی که خودرویی پرمصرف است و خودروسازان داخلی و خارجی توان کاهش مصرف آن را ندارند نباید تاوان اضافه مصرف آن را مردم پرداخت کند.

💢سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر خودرویی در صد کیلومتر ۲ لیتر اضافه مصرف کند طبق آمار با محاسبه آن طبق خودروهای موجود عددی که به‌دست می‌آید برابر با هزینه نوسازی صنایع کل کشور است، گفت: هیچ دلیلی برای این لغو ممنوعیت وجود ندارد و این مسئله یکی از اشتباهات استراتژیک این حوزه است.

💢نماینده مردم تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا لغو این ممنوعیت تشویق تولید خودرو پر مصرف نیست، اظهار داشت: حداقل این مسئله این است که هیچ مشوقی برای بهبود تکنولوژی در صنعت خودروسازی کشور وجود ندارد.

💢این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انگیزه خودروسازان برای ورود به‌عرصه تولید و ساخت خودرو با مصرف سوخت کم گرفته شده است، تصریح کرد: این مسئله بسیار برای کشور بد است که هیچ پیشرفت تکنولوژیکی را برای کشور قائل نیستیم.


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۴
برچسب ها: