گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم. حافظ علیه الرحمه ❇️ملت شریف و بزرگوار ایران شب گذشته شاهد سخنرانی سراسر غیر متعارف و خارج از ادب و رسوم دیپلماتیک رییس جمهور آمریکا بودند.

دسته: خبرها
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 19 اکتبر 2017

ملت شریف و بزرگوار ایران شب گذشته شاهد سخنرانی سراسر غیر متعارف و خارج از ادب و رسوم دیپلماتیک رییس جمهور آمریکا بودند.

💢با وجود اینکه ایراد چنین سخنانی علیه نظام جمهوری اسلامی از این شخص قابل پیش بینی بود، اما باور پذیر نبود که رییس جمهور ایالات متحده در حالی هر سال که می گذرد اسناد بیشتری از دخالت این کشور در کودتای ننگین ۲۸ مرداد منتشر میشود و خیلی از ایرانیان خاطره هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران را از یاد نبرده‌اند چشم بر این همه واقعیت بسته و نه تنها جمهوری اسلامی را به حمایت از تروریسم متهم کند، بلکه سپاه پاسداران عزیز را که چنین در مقابل داعش که طبق گفته های انتخاباتی این شخص دست پرورده آمریکاست ایستاده است به حمایت از آشوبهای منطقه ای متهم کند.

💢اوج بلاهت و شاید رذالت در سخنان وی آنجاست که علی رغم متن نوشته شده توسط تیم مشاوره وی جهت نزدیکتر شدن به کشورهای عربی فریب خورده و رژیم صهیونیستی دشمن شماره یک ایران از یک عنوان جعلی برای خلیج فارس استفاده کرد، و بعد در آخر خود را مذبوحانه دوست ملت ایران معرفی کرد.

💢این سخنرانی بیش از آنکه در جهت منافع ایالات متحده باشد، به نفع سعودی ها و رژیم اشغالگر است و ظاهرا ایراد کننده آن یا هنوز در حال و هوای انتخاباتی است و یا سرمست جشنها و رقص شمشیرهای عربی است، هر چه هست نقش حقوقی خود را نمی داند و آگاه نیست، که با این سخنان و به چالش کشیدن امضای رییس دولت قبل از خود بی اعتمادی جهانی به آمریکا را به تصویر می کشد. در حالیکه آژانس بین المللی انرژی اتمی و قدرتهای جهانی پایبندی ایران به برجام را تایید کردند با خوی و خصلت فرعونی خود در مقابل همه آنها می ایستد و حقیقتی را نفی می کند، این رفتار شبیه رفتار یک شومن است تا یک رییس جمهور.

💢ملت شریف ایران با توکل به قدرت لایزال الهی پشت سر رهبر فرزانه و رییس جمهور محبوب که دیشب پاسخ مقتدارنه و محکم به این شخص دادند، با حفظ اتحاد و انسجام خود در صحنه حضور دارند و به جهانیان نشان خواهند داد که از این لفاظی ها و تهدیدها ترسی به خود راه نمی دهند، بلکه بیش از گذشته با عزت و حکمت و مصلحت که رئوس سیاست خارجی ایران عزیز اسلامی است در کنار دیپلماتهای توانمند خود از این مرحله تاریخی سربلند بیرون می آیند.
وحدت سراسری که بعد از این سخنان در کشور شاهد هستیم نشانی از این واقعیت است.

💢برجام پس از ماهها مذاکرات فشرده به دست آمده و در شورای امنیت به تصویب رسیده است, این توافق نامه با تکیه بر مفاد حقوقی آن در چهارچوب اصولی خود غیر قابل مذاکره مجدد است. یک سند بین المللی معتبر بین ۷ طرف قدرتمند می باشد نه یک توافق نامه دو طرفه که با حذف یکی مخدوش گردد.

💢اینجانب ضمن محکوم نمودن این سخنان و تفکرات مسموم پشت آن که به گمان خود در پی سست نمودن موقعیت جهانی و منطقه ای جمهوری اسلامی ایران که پس از برجام حاصل شده است، همگان خصوصا مردم شریف حوزه انتخابیه خود را به وحدت بیش از پیش در جهت نشان دادن چهره واقعی آمریکا دعوت می نمایم.

عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد.

سعید باستانی
نماینده مردم شریف شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۳
برچسب ها: