سعید دکتر باستانی در تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن:

دسته: خبرها , صنعت و تجارت
بدون دیدگاه
جمعه - 10 نوامبر 2017

سعید دکتر باستانی در تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن:

طرح شمول شغل متصدیان تجزیه و توزیع شرکت ملی پست در بین مشاغل سخت تصویب شد/ لایحه عضویت ایران در برنامه اندازه شناسی آسیا و اقیانوسیه تصویب گردید

💢سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس، گفت: طرح شمول مشاغل سخت و زیان آور در مورد متصدیان تجزیه و توزیع شاغل در شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون تصویب شد.

💢سعید باستانی در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن یک طرح و یک لایحه مورد بررسی قرار گرفته شد.

💢سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح شمول مشاغل سخت و زیان آور در مورد متصدیان تجزیه و توزیع شاغل در شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در این طرح در نظر گرفته شد تا شغل فعالین در این بخش‌ها در چارچوب مشاغل سخت قرار گرفته شود.

💢نماینده مردم تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: این طرح در کمیسیون مصوب شد و همچنین لایحه مجوز دولت و استاندارد به منظور عضویت در برنامه اندازه شناسی آسیا و اقیانوسیه مورد بررسی قرار گرفته شد.

💢وی در پایان، خاطرنشان کرد: این لایحه نیز پس از بررسی‌های لازم در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به‌عنوان کمیسیون اصلی تصویب شد.


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۶
برچسب ها: