✅سعید باستانی نماینده مردم تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: 🔻محصولات آموزش و پرورش باید جایگاه واقعی خود را بیابد.

دسته: خبرها
بدون دیدگاه
شنبه - 16 دسامبر 2017

✅سعید باستانی نماینده مردم تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:
🔻محصولات آموزش و پرورش باید جایگاه واقعی خود را بیابد

💢دکتر سعید باستانی در آیین افتتاحیه پارلمان معلمان خراسان رضوی گفت: محصول آموزش و پرورش صرفا برای دانشگاه و آموزش عالی نیست.

🔶به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی دکتر سعید باستانی نماینده مردم تربت حیدریه،زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره پارلمان معلمان استان خراسان رضوی عنوان کرد : آموزش و پرورش به علل و دلایل مختلفی امروز به عنوان اولویت و دغدغه اصلی مطرح نیست که یکی از این عوامل ساختارهای نادرستی است که چیده ایم و دست آموزش و پرورش هم از این ساختارها کوتاه است.

🔸وی با اشاره به اینکه بودجه آموزش و پرورش روند مناسبی را طی نمی کند ادامه داد: آموزش و پرورش برای انجام امورات خود در مجلس به کمیسیون آموزش و تحقیقات مراجعه می کند و چه بسا در سایر کمیسیون ها نیز مدافعان بیشتر و سر سخت تری دارد.

🔸باستانی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: محصولات آموزش و پرورش صرفا برای تحصیل در دانشگاه و آموزش عالی نیست و لذا به طور جدی نیاز است که این محصولات جایگاه واقعی خود را بیابند.

🔸قابل ذکر است پنجمین دوره پارلمان معلمان خراسان رضوی امروز با حضور نمایندگان معلمان در سطح استان ، مدیر کل آموزش و پرورش و معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی و همچنین نماینده مردم تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی رسما آغار به کار نمود.


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۴
برچسب ها: