باستانی: 🔻ذره بین کمیسیون صنایع مجلس بر تعرفه جدید واردات خودروهای هیبریدی 🔻گزارش نظارتی تهیه می‌شود

دسته: اقتصادی , خبرها , صنعت و تجارت
بدون دیدگاه
شنبه - 27 ژانویه 2018

باستانی:
🔻ذره بین کمیسیون صنایع مجلس بر تعرفه جدید واردات خودروهای هیبریدی
🔻گزارش نظارتی تهیه می‌شود

💢سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش از تصویب تهیه گزارش نظارتی درباره آشفته بازار خودرو و تعرفه های جدید واردات آن خبر داد.

🔶سعید باستانی، در تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: موضوع افزایش تعرفه واردات خودروها به ویژه خودروهای هیبریدی از جمله مواردی است که در هفته های اخیر مسائل و ابهامات زیادی ایجاد کرده است و نمایندگان مجلس به این موضوع حساس هستند، لذا در نشست امروز کمیسیون این موضوع بررسی شد.

🔸سخنگوی کمیسیون و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، افزود: پس از بررسی این موضوع اعضای کمیسیون صنایع مصوب کردند که گزارشی نظارتی براساس ماده ۲۳۶ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت آشفته بازار خودرو و تعرفه‌های جدید واردات خودرو توسط کمیسیون تهیه شود.

🔸وی ادامه داد: این گزارش پس از تهیه توسط کمیسیون به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه می شود و با موافقت نمایندگان پس از رای گیری این پرونده به قوه قضاییه ارسال می شود.

🔸سخنگوی کمیسیون و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح دستورکار دیگر کمیسیون صنایع و معادن، یادآور شد: طرح اصلاح ماده ۳۱ قانون مقررات صادرات و واردات که به عنوان کمیسیون فرعی به کمیسیون صنایع ارسال شده بود نیز در نشست امروز کمیسیون بررسی شد که پس از بحث و گفت وگو این طرح رد شد.


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۱
برچسب ها: