پیوستن دکترسعیدباستانی،نماینده مردم شریف شهرستانهای تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی و مهندس موهبتی فرماندار شهرستان تربت حیدریه به “کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای”

دسته: اجتماعی , بازدیدها و سرکشی از حوره انتخابیه , خبرها
بدون دیدگاه
جمعه - 23 مارس 2018

پیوستن دکترسعیدباستانی،نماینده مردم شریف شهرستانهای تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی و مهندس موهبتی فرماندار شهرستان تربت حیدریه به

“کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای”

پویش ملی نه به تصادفات جاده ای تلنگری برای مسئولان در جهت بهبود وضعیت جاده ها و صنایع خودروسازی است

✅عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:پویش ملی” بهرفت” و “نه به تصادفات جاده ای” تلنگری برای مسئولان در جهت بهبود وضعیت جاده ها و صنایع خودروسازی است.

💢سعید باستانی در حاشیه بازدید از پست ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر تربت حیدریه با اشاره به اینکه برای کاهش تصادفات جاده ای باید به سه حوزه سخت افزاری شامل ؛ توجه به جاده ها و صنایع خودرو ساز، نرم افزاری شامل؛ فرهنگ سازی و آیین نامه ها و دستورالعمل ها توجه جدی شود، اظهارداشت: تشکیل پویش “بهرفت” اقدامی مهم و تاثیر گذار در جهت تقویت زیرساخت های حوزه نرم افزاری برای کاهش حوادث رانندگی محسوب می شود.

🔶وی با بیان اینکه این کمپین باعث بروز بارش افکار عمومی و ایجاد سوال برای مردم در حوزه سخت افزاری یعنی وضعیت جاده ها و ساخت خودروهای با کیفیت می شود، تصریح کرد: ازسویی ایجاد این کمپین باعث شده تا یک چالش فکری برای مردم نسبت به کاستی های موجود د حوزه قوانین و دستورالعمل ها ایجاد شود.

🔸نماینده مردم تربت حیدریه عنوان کرد: اگر ما بخواهیم وضعیت جاده ها را با همین وضعیتی که هست حفظ کنیم نیازمند به ۲۰هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم. از سویی ارتقا وضعیت جاده ها نیز نیاز به اعتبارات زیادی دارد که البته در این حوزه نیز با تعلل روبه رو هستیم.

🔸وی با بیان اینکه در حوزه اصلاح قوانین نیز ما باید به سمت قانون گذاری و فعالیت های تحقیق و پژوهشی برویم، ادامه داد: ما در کشور مشکلات آیین نامه ای زیادی داریم که بعضا باعث می شود تا قانون به درستی اجرا نشود.

🔸باستانی با بیان اینکه تشکیل پویش “نه به تصادفات جاده ای” تلنگری به مسئولان برای توجه به کمبودها، تعلل ها و موانع در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری است، عنوان کرد:مهمترین ویژگی این کمپین بارش افکاری است که در جامعه ایجاد می شود و مردم به عنوان مطالبه گر، پیگیری بیشتری در مورد بهبود وضعیت جاده ها، تولید خودروی باکیفیت و وضع قوانین موثر می کنند.

🔸وی با بیان اینکه امسال سومین سالی است که هلال احمر در زمینه ترویج فرهنگ درست رانندگی این کمپین را ایجاد کرده است، افزود: تدوام این پویش باید مورد توجه باشد. مسئولان هلال احمر بایستی طوری برنامه ریزی کنند تا پویش در روزهای خارج از تعطیلات نوروزی نیز فعال باشد تا مردم در آن عضو شوند.


نوشته شده توسط:admin - 333 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۴
برچسب ها: